Contact Points Kft. ügyfélszolgálat
1171 Budapest, Hungary
Contact Points Kft. ügyfélszolgálat Company Information
General information
A Contact Points Kft tizenhat éve működik önálló vállalkozásként a szervezet és vezetésfejlesztés területén. Humánpolitikai tanácsadás, kompetencia alapú szervezet, vezetés- és emberierőforrás fejlesztés áll cégünk fókuszában. Tesszük mindezt, a kompetencia alapú magatartás profil elemző rendszerek világvezető cége, a Thomas International támogatásával, és a Thomas DISC vezetést és humán erőforrás gazdálkodást támogató rendszer segítségével.
Filozófiánk szerint az egyik legfontosabb érték a hatékonyság, a hatékony fejlesztés. Ügyfeleinknek a mindennapokban jól használható, gyakorlati tudást adunk, így a fejlesztés, képzés haszna rögtön meg is látszik.
Babos Éva, vezető tanácsadó, tréner, coach, a Contact Points Kft ügyvezetője.18 éve foglalkozik humán központú szervezet- és vezetésfejlesztéssel. Két ismert cégnek (IKEA, Synergon) volt HR igazgatója, majd tanácsadóként több mint tíz éve saját cégét vezeti.
16 éve a Thomas International humánkompetencia elemző rendszerének támogatásával segíti kis és nagy cégek vezetőinek mindennapi munkáját.
Óvónő utca 70. Budapest
- Opening hours
-
Monday:08:30 - 16:30Tuesday:08:30 - 16:30Wednesday:08:30 - 16:30Thursday:08:30 - 16:30Friday:08:30 - 16:30
- Parking
- The company has a parking lot.
- Phone number
- +36305875009
- Linki
- Social Accounts
- Keywords
- business management consultant
Contact Points Kft. ügyfélszolgálat Reviews & Ratings
How do you rate this company?
Are you the owner of this company? If so, do not lose the opportunity to update your company's profile, add products, offers and higher position in search engines.